Reklamácia bez starostí

 

V našom e-shope sa snažíme predávať iba kvalitné a preverené výrobky, aj tak sa však môže stať nejaká nepríjemnosť a tovar bude nutné reklamovať. V tomto prípade sa snažíme Vám celý proces maximálne uľahčiť. Na reklamovaný tovar Vám vystavíme štítok pre spätné podanie a to úplne zadarmo.

2020-02-19_162331

Jak jednoduše reklamovat?

  1.  Zašlite nám email s číslom objednávky / číslom faktúry, popisom závady a ideálne fotkou vady.
  2.  V prípade, že bude nutné výrobok zaslať k nám, pošleme Vám štítok pre podanie balíka v sieti Zásilkovny.
  3. Reklamovaný tovar starostlivo zabaľte, priložte faktúru, popis závady, polepte adresovaným štítkom a zadarmo podajte na najbližšom mieste Zásilkovny

Všetko ostatné už vyriešime my a to najneskôr do 30 dní. Reklamácia je teda pre Vás úplne zadarmo.

 

Zásilkovna prijíma iba zásielky do súčtu troch strán 150 cm (V + Š + H), nemožno teda využiť pre kufre veľkosti L